Robo
12-year-old Mitya Privalov dreams of becoming a superhero comics artist. But his robotics engineer parents want him to follow in their footsteps. Mitya never would have imagined that he'd find support and understanding in the rescue robot created by his parents-A-112, or Robo for short. The two of them have amazing adventures together as Robo learns to believe in himself and his dreams and teaches Mitya courage and responsibility.