Retreat to Paradise
Ellie tends to the injured and cantankerous Jordan as he heals from a shoulder injury. Though he struggles to learn to use his arm again, his attitude leaves Ellie wanting to leave him in his misery. But as they get to know each other more, Jordan starts to see Ellie is exactly who he wants in his life, and hopes Ellie feels the same way.