One of A Kind Love
Kyra's dreams of being a jeweler have been put on the back burner, as her demanding job at the Sawyer Country Club is her priority. When a vacant shop becomes available in town, Kyra sees an opportunity to put a plan into action, until she learns that there’s another renter interested in the space.