Romeo and Juliet Get Married
Julieta is the daughter of Alfredo, a fanatic follower of the Palmeiras soccer team. When Julieta meets Romeu, the head of a fan club for the Corinthians, they fall in love. Romeu pretends to support the Palmeiras to win approval from Alfredo, but it might lead to disaster.