Rufus
Rufus is a shy and lonely boy determined to make a new start. Sure he has some quirks. So what if he likes the taste of blood? It’s not like he’s addicted. When a cunning vampire hunter slips into town searching for the fountain of youth, Rufus fears his darkest secret is about to be revealed.