Run Baby Run
Diana, deaf from birth, begins her training in an idyllic rural landscape, until she comes across a mysterious runner. Hidden behind the darkness of the hood of his sweatshirt, the runner and Diana begin a small running competition that degenerates into a desperate battle for survival. Diana will have to use all her resources, wit, and willpower to survive the violent attack of her pursuer.