Safe Corridor
A story of the film is based on real events that occurred during the Russian military intervention in Georgia in 2008. Shindisi is a name of the place where Russian occupation forces sieged Georgian military after peace corridor was promised, this is when ordinary villagers took risks to save wounded Georgian soldiers.