Sam Smith - Live at the iHeart Festival 2014
Distinctly emotive, soul-inspired vocalist Sam Smith was among the most commercially successful artists to arrive during the early 2010s. Prior to his breakthrough at the age of 21, the London, England-born singer and songwriter balanced study with music, sang in choirs and in bands and performed in musical theater productions. His live performance at the iHeart Festival in 2014 is an absolute ...