Sarah Mclachlan - Mirrorball
Mirrorball captures Sarah McLachlan at the height of her powers, with arresting performances from her Surfacing Tour of 1997-1998. This set includes her hit rendition of 'I Will Remember You' plus 'Adia,' 'Building A Mystery,' 'Possession' and more.