Saving the Restaurant
Following Master Sommelier Bobby Stuckey during a year of closures, this is one of the greatest restaurateur’s struggle to save restaurants in America. Not since the Great Depression has a challenge hit an industry of this size so hard. This is the untold story of America’s service industry fighting for survival.