Scooby-Doo! And The Curse Of The 13th Ghost
It all started one Summer when Scooby-Doo, Shaggy and Daphne secretly hunted down 12 of the world's spookiest ghosts, but failed to catch the most evil one of all... the 13th ghost. With the 13th ghost on the loose, the gang will have to look past their hidden secrets and settle some unfinished business. Bundle up and get ready for the icy slopes of the Himalayan mountains, chilling car chases, crystal balls and spine-tingling spells in this terrifyingly fun original movie!