Scooby-Doo! The Sword and the Scoob
Take a journey back in time to King Arthur’s court in this legendary saga of wizards, knights, dragons…and Scooby-Doo! An evil sorceress tries to seize power in Camelot, so King Arthur needs the help of our favorite supersleuths to save his throne. But will their valiant efforts only make things royally worse? This original movie serves up laughter on a platter, and Scooby and Shaggy are ready to dig in!