Second Chances
Two years ago, reporter Kate Fisher's interview with a man who turned out to be a serial killer sparked public outrage. Had Kate turned over the interview to the authorities would lives have been saved? She is now making a fresh start as a professor of ethics in media, but someone out there won't forget her past.