Secrets & Lies
After her adoptive mother dies, Hortense (Marianne Jean-Baptiste), a successful black eye doctor, seeks out her birth mother. She's shocked when her research leads her to a lower-class white woman, Cynthia (Brenda Blethyn). At first Cynthia denies the claim, but she eventually admits to birthing Hortense as a teenager, and the two begin to bond. However, when Cynthia invites Hortense to a family barbecue, Cynthia's already tense relationship with her family becomes even more complicated.