Sentimental Value
Sisters Nora and Agnes reunite with their estranged father, Gustav, a once-renowned director who offers Nora a role in what he hopes will be his comeback film. Nora turns it down, but soon discovers he's given the part to an eager young Hollywood star. The two siblings must now navigate a complicated relationship with Gustav while dealing with an American actress dropped right into the middle of their complex family dynamics.