Sexo, Amizade e Maternidade
Four beautiful women, who are best friends, share their secrets about life and relationships. Sara is beautiful and a fan of social media, but she never imagined having a baby would be so difficult. Hedvika feels trapped in her marriage to her workaholic husband, while fantasizing about a young singer. Zuzana has just gotten divorced and is broke, but she has two adorable kids to take care of. Eliska is pregnant and in love with her boyfriend, but her nosy mother gets in the way of their relationship. Motherhood can be difficult, but these women can count on each other.