Significant Other
Maika Monroe (It Follows) and Jake Lacy (The White Lotus) star in the supernatural sci-fi thriller filled with shocking twists and turns. While on a remote backpacking trip through the Pacific Northwest, a young couple senses they may not be alone. As things take a dark turn, they find there is no one to trust, not even each other.