Silenced Tree
Small-town literature teacher and one-time author Hayati struggles to keep his life together, but his failing marriage, sick mother, decaying walnut tree and the memory of his father all threaten to break him. When the police discover an unrecognized female corpse by the lake, Hayati becomes the number one suspect.