The Nature of Love
Sophia is a philosophy teacher in Montreal and has been living with Xavier for 10 years. Sylvain is a contractor in the Laurentians, renovating their country home. When she meets Sylvain for the first time, it's love at first sight, despite their contrasting lifestyles. She'll leave everything behind to live this burning passion. Opposites attract, but can it last?