Sin Takes a Holiday
Gaylord, womanizing divorce attorney, pays secretary Sylvia to marry him -- in name only -- so he can avoid wedding one of his girlfriends. When Sylvia returns from Paris and wants a divorce, Gaylord realizes he is in love with her.