Slumdog Millionaire
Jamal Malik, an 18-year old orphan form the slums of Mumbai, is just one question away from winning a staggering 20 million rupees on India's "Who Wants To Be A Millionaire?". Arrested on suspicion of cheating, he tells the police the incredible story of his life on the streets, and of the girl he loved and lost. Winner of 8 Academy Awards, including Best Picture and Best Director, this is the ultimate tale of rags to riches.