Snowbound for Christmas
Rachel is excited about her new job as a marketing exec at a real estate development firm. Eager to impress Adrian, her boss, Rachel lands a spot on a big project. Before the presentation, a snowstorm traps her and Adrian at a resort where they realize there is more to their relationship than just business.