Something in the Dirt
When neighbors John and Levi witness supernatural events in their Los Angeles apartment building, they realize documenting the paranormal could inject some fame and fortune into their wasted lives. An ever-deeper, darker rabbit hole, their friendship frays as they uncover the dangers of the phenomena, the city and each other.