Something Like Summer
Despite his conservative high school environment in Texas, Ben is open about his homosexuality and has accepted the ridicule from his classmates by now. But his courage also brings loneliness, which even his best friend and his dream of becoming a singer are powerless against. So Ben shifts his focus to handsome newbie Tim. Tim has it all: he is sporty, sexy and intelligent. A real school crush! But how is Ben supposed to get close to the supposedly heterosexual Tim? A not entirely unintended accident brings the two together. The secret romance between singer Ben and painter Tim grows more intense every day. They live in their own perfect world, but it is in constant danger of falling apart because family and society keep getting in their way. For more than a decade, their paths continue to cross and separate, and their relationship goes through several phases: friendship, love, hate. Will Ben and Tim eventually find each other?