Sometimes They Come Back
A high school teacher (Tim Matheson) faces the demon ghosts of a gang of former students. Brooke Adams, Robert Hy Gorman, Robert Rusler, Nicholas Sadler, and William Sanderson also star. Based on a short story by Stephen King.