Space Cadet
Robot always watched over Celeste, until she became a brilliant scientist and astronaut. When she leaves on an interstellar mission, Robot must face loneliness and the aging of its technological systems. In the vastness of space, Celeste faces great dangers. As she struggles to overcome these obstacles, memories of her childhood resurface, lighting her way through the darkness.