Sparkle: A Unicorn Tale
Annabelle just wants to live on her farm with her animal friends. So, when she’s sent to live in an orphanage, she escapes with two friends and races home—to find a unicorn has moved in! They name the magical creature Sparkle and learn that he can grant wishes. That’s good news, because it’ll take a miracle to outwit the neighbor who wants to buy the farm and the headmistress chasing the missing kids. Meanwhile, a social worker is investigating Annabelle’s long-lost father—who may still be alive!