Spiral
Joel David Moore stars with Zachary Levi (CHUCK) and Amber Tamblyn (JOAN OF ARCADIA, THE GRUDGE 2) in the harrowing story of a shy and possibly disturbed telemarketer/painter, his arrogant longtime friend and boss, and the carefree new co-worker whose love may offer a portrait of normalcy. But in a life scarred by dark secrets, can the truth be the most horrifying pose of all?