Spirit of Dust
Metin is a male day-cleaner in Istanbul. He is a simple-hearted man living in his small and happy world. He is passionate about the ‘arabesque’ music and he composes songs. Metin’s small world is firstly disturbed by the visit of his nephew, Umit, who is doing his military service in Istanbul. But his world is truly shaken by the arrival of Neslihan, the manicurist he knows through one of his clients. Eventually, both of them leave Metin’s life as they have entered. Metin, once again, finds himself with his solitude in his small world.