State of Consciousness
Accused of murder, a man winds up in a shady mental facility where an experimental treatment causes a yearlong gap in his memory, leaving him unable to separate horrific hallucinations from real life. As he fights to regain the fragments of his old life, he starts to realize the truth is more frightening than anything he could ever imagine.