Stealing Home
Mark Harmon and Academy Award winner Jodie Foster star in a bittersweetcoming-of-age story about a former professional baseball player who mustconfront the choices he has made--or avoided--in his life when hereturns to his hometown to scatter the ashes of the first woman he everloved.