Stevie Nicks - Live at Red Rocks
Set against the raw majesty of Colorado's Red Rocks Amphitheatre, this post-Fleetwood Mac concert by Stevie Nicks captures this sensual, poetic artist in breathtaking surroundings. Backed by her sizable band, Nicks' distinctive, dusky vocals showcase beautifully on all these selections. Special guests include Mike Fleetwood and Peter Frampton.