Stone The Crows - In Concert, Beat Workshop, Germany 1973
Led Zeppelin Manager Peter Grant travelled to Scotland to see the band Power perform centred around the distinctive vocals of MAGGIE BELL. Suitably impressed, he signed them but had a name change in mind and they were renamed STONE THE CROWS. Even though their original guitarist Leslie Harvey had been electrocuted during a sound check at The Swansea Ballroom in 1972 they had regrouped with JIMMY McCULLOCH playing guitar and were at a creative and performance peak when this concert was recorded in Germany during 1973.