Stranger Than Fiction
Is pro surfing a complete lie? Is modern wave-riding being faked for glory and profit? Is Dane Reynolds actually a robot? Taylor Steele's genre-defining surfing video pulls back the curtain on pro surfing's deepest, darkest secrets.