Summer Wars
While posing as his popular classmate's boyfriend, Kenji gets framed for hacking OZ, the virtual reality world that powers daily life. As a rogue A.I. program wreaks havoc on the real world, Kenji must unite his newfound connections to face an impending cyber apocalypse. Bursting with color and imagination, Summer Wars is a timeless epic from Oscar-nominated director Mamoru Hosoda (BELLE).