Super Troopers 2
Fired for their previous shenanigans, former Vermont Highway Patrol officers Thorny, Farva, Rabbit, Foster and Mac get a shot at redemption from Capt. O'Hagan and Gov. Jessan. The wacky quintet must provide law enforcement for a French Canadian town that's transitioning to U.S. sovereignty. Their unconventional methods soon get put to the test when they encounter a smarmy mayor, mischievous Mounties, a smuggling ring and a 1,300-pound bear.