Supernowa
"Super" Nowa Ohini, a gifted 12-year-old who prefers to stay unseen, is pushed into a major competition by a new teacher and her brother. To move forward, she must confront the taunting figure born from her anxiety and decide whether to keep hiding or finally step into her own light.