Tainted Getaway
What was meant to be a once-in-a-lifetime job opportunity for Allison Haven becomes a nightmare when she's abducted by escape convict Brock Bremmer, who vows to retrieve his lost money from a tragic past. Little does he know an old nemesis, Mason, is hot on his trail to retrieve it as well, including the authorities who will stop at nothing to bringing them to justice.