Tales from Calabria
Pasquale comes back to Morano Calabro, his hometown, after being away from some time because of gambling. Nicola Gaffuri is a man unjustly accused without having had the possibility to talk with his only daughter, Concetta. The weird meeting between the two will bring Pasquale and his friend Lino through a journey to find the girl to bring her close to her father and land.