Tarja: Circus Life
The concert "Circus Life” was an unforgettable live experience, recorded with 16 musicians in a unique circus ring format in Bucharest. Tarja was joined by talented singers, including her brother Toni, and a lineup of musicians from various stages of her career. The concert captures the joy and unity among the artists, with Tarja opting for a minimalist wardrobe to let the music take center stage. The whole experience, marked by togetherness and spontaneity, became a cherished memory before the world changed in 2020. The setlist spans her career and features major hits like "I Walk Alone”, "Until My Last Breath", and "Innocence”, as well as fan favorites such as "Victim Of Ritual" and "Demons In You", showcasing her evolution as an artist.