Thalia - Habitame Siempre
Thalia's 'Habitame Siempre' is based on her successful album 'Habítame Siempre'. The concert consists of a live performance recorded at the Hammerstein Ballroom in New York City in which the pop icon interprets her new songs and is accompanied by major Latin superstars such as Prince Royce, Jesus Navarro (Reik), Samo (former Camila), Leonel García (former Sin Bandera) and Erik Rubín. This conce...