The Aeronauts
In 1862 headstrong scientist James Glaisher and wealthy young widow Amelia Wren mount a balloon expedition to fly higher than anyone in history. As their perilous ascent reduces their chances of survival, the unlikely duo soon discover things about themselves -- and each other -- that help both of them find their place in the world.