The Atlantis Puzzle
Fascinating new translations and fresh research are transforming the myth of Atlantis from the realm of fantasy into an incredible reality. Travel across continents and centuries to unlock the secrets of Plato's final legacy - a true story of Ancient Greece, Africa, and climate change across deep time.