The Bad Seed
A single mother, adopted herself as a small child, discovers the horrifying truth that within her seemingly angelic young daughter beats the heart of a cold-blooded serial murderer ... even as she learns that her own mother killed everyone else in her family. Now as more people die, one woman must make a terrible decision about the daughter she loves and desperately wants to protect in this classic thriller.