The Bearded Mermaid
The drag queens of the La Sirène à Barbe cabaret put on a grandiose show of song, circus and dance, the likes of which Dieppe has never seen before. Erwan, a local fisherman, is spellbound. He ventures into their world of joy and celebration and discovers, behind the costumes of the stage characters, tormented, lonely, over-sensitive human beings ready to do anything to carry this project as far as possible. It’s a portrait of a small port town inhabited as much by gloomy daily lives as by extraordinary destinies.