The Charge of the Light Brigade
"Ours is not to question why, ours is but to do and die." Errol Flynn stars in a heroic epic based on the classic poem by Alfred Lord Tennyson. In this version, Major Geoffrey Vickers (Flynn--The Adventures of Robin Hood) leads a noble, futile charge into the Khyber Pass to revenge the massacre of the wives and children of a British garrison. Loosely based on the poem by Alfred Lord Tennyson.