The Chase
Unemployed veteran Chuck Scott (Robert Cummings) suffers from hallucinations and raw nerves. When he returns a lost wallet to violent mobster Eddie Roman (Steve Cochran), the man offers to hire him as a chauffeur. Not only is the job a stressful one, but Chuck gets mixed up in a plot to help Eddie's wife, Lorna (Michèle Morgan), run off to Havana to escape her cruel husband's grasp. But when Scott is framed for murder, they must run from both Eddie and the authorities.