The Cornerstone Wave
This short documentary tells the history behind the discovery of the Cepilho's Wave that is located in the Village of Trindade really close to the border of the states of São Paulo and Rio de Janeiro on the Brazilian Coast. This region has great waves and is known as the place where talents such as Filipe Toledo and Wigolly Dantas started surfing.