The Creepy Line
The Creepy Line is a 2018 American documentary exploring the influence Google and Facebook have on public opinion, and the power the companies have that is not regulated or controlled by national government legislation. The title is taken from a quote by Eric Schmidt, who when describing Google's use of personal information stated that the company did not cross the line that an ordinary user would find unacceptable. It was released on December 18, 2018.