The Crossroads
An ex-cowboy, war vet with mild PTSD and socializing issues picks up a hitchhiking singer/songwriter dealing with trust issues. He cares for her and exposes a simpler life, which soon exposes their inner demons. They find commonalities in themselves that develop into a relationship.